Thursday, August 26, 2010

yee,,aku sgt bahagia hary niy! i love today n i hate yesterday..my life yesterday was suck,,maaf bi berterabor tp hary niy,,hidup aku mcm di awansembilan atau dlm bahase saintifiknye cloud-nine..kat skola aryny,,asik senyum sowg2 je!hahaha,,mungkin ade owg cakap aku giler tp who cares kannnn? this my life n not yours..take care of ur own cloth,,sile translatekan sndri dlm bhasa Malaysia,,hahahahahaha >____< gembire bukan la sebab otomen yg ensem tue tp sebab laen..


tapppiii ade satu bende yg wat aku mrh cket,,hey hippopotamus,,lu jgan ckp wa lesbian la dodol! gua maseh brade di jln yg benar dan lurus..gua bukan bengkang-bengkok derr,,lu kene pham tue..gua maseh ade prasaan kat spesies lelaki..ade phm derr??! klaw pham,,sgt la menenangkan stomach gua yg kekosongan niy XD aryny dtg skola pagi2 da syum sowg2 sbb da tawu akan nmpk die,,n las gua nmpk < iny bukan otomen yg gua hebah2kan tue,,owg laen..n aryny gua asik saketkan aty owg je kowt aryny,,sowy raudhah kcaw kaw! aryny aku hyper cket :D dan kpade sume2 yg gua kcw aryny,, peace man,,,no war :)


sedih dodol aku dengar lahu niy..even da tukar version chipmunk,,tp still menusuk jantung beb :"(

No comments:

Post a Comment

>_<