Monday, August 16, 2010

result pekse cikgu da bgi..da dpt 5 paper!cikgu sume tade aryny sbb sbuk kowt nak uruskan bdk fom5 yg trial esok..kitorang kat dlm klas terkontang kanting buat keje2 yg agak voodoo ibarat PMR da abis gituh ..waktu time result tadi,,suasane nye seperti ini.."yay2,aku dpt A!!kau dpt ape?kau dpt ape?!" sbb niy la aku tak suke nak dpt kertas..sibuk je nak tawu markah owg lain..macha,jage tepi kain sendiri la dey =,=


kwn2 aku sume nye terlebih mkn vitamin waktu kecik,,sbb tue otak dorg pandai2! sume markah tanak 90ke bwh..sume nak high2 dari aku,,yg penting aku la yg terbawah sekali antare dorg2 yg berkenaan..dorg sume dpt 5a la..gile kao!aku baru dpt bape A?nak lwan ngan dorg camna..yg mule2 dpt B pown,,bole dpt A balik!haha,,itu sebab cikgu salah kira...antare yg mendapat 5a tue budak2 niyla yg agak aku berdendam ngan dowg..bukan la berdendam yg nak berbunuhbunuh,,bertikamtikam tue cume dendam utk mendapatkan yg lebih baik dary dowg la kan..


haha,,fes2 dpt ketas ag!aku nak dptkan kertas tue smpai kerusi jatuh,,beg terhempas ke lantai sebanyak 2 kali taw!tue sume sbb klaw lmbt amik,,dorg2 akn lebih cepat mendapatkan kertas aku tue se olah2 kertas tue diorang yang punyer..itulah perangai pelajar kelas 3AgricultureTechnology yg sebenar :D paztue2 dpt ketas geo..niy nasib baik cikgu ckp markah,,klaw tak situasi nak mendapatkan result paper same seperti waktu dpt ketas ag..hahahaha..waktu MT kene pindah kelas daa.. cikgu ckp kene naik klas 5RC!punyerlah semangat naik tingkat3 semate2 nak dpt tempat duduk,,las2 cikgu ckp turun bwah klas 5IT..mane ade aku angin waktue tue..MANE ADE!!!


paztue dpt result bm ngan mt,,nanty2 la aku citer camne result aku,,bape a,bape b!pas da dpt ke lapan2 subjek aku btaw maybe  XD yang cheq tga pikiaq skrg niy,,camna cheq nak bwk kerusi naik ke tingkat 3 utk belajar ag??!!camna haa?!berat tak berat kerusi tue cume dpt mematahkan tulang belakang cheq klaw terjatuh kat atas badan..itu je =,='' arr,,tape ezzati,,hang berkorban skrg,,tuhan akn membalas ape yg hang buad..haha,,betul2! :D


conclusion : kucing aku mati laa,,yg name kiki tue!aku nangis tawu tak!sape nak gigit tangan aku pasniy uwaaaaaaa ;'(

No comments:

Post a Comment

>_<