Tuesday, August 10, 2010

Happy :D

aa,,saye post 2 entry la aryny!satu pencapaian yang AMAT membanggakan ezzati..niy sume disebabkan esok cuti dan pekse da abis,,ye,,TRIAL DA ABIS!!mesti dak2 yang kat pelosok tanah air selain johor tengah bertungkus lumus membace buku yang dpt membuat eardrum-tidak-dapat-memvibrateskan-sound dan stomach-tidak-dapat-lagi-mensecreteskan-hydrochlorocacid..hahaha,,berbakul2 gud luck utk korg! :D dan untuk anda cik Nurezzati Syafiqah bt Mohd Yazid,,PMR blom habis dan makin tiba.....err,,gua tak kesah dulu la,,yg ter utama trial is over..sooo kpade bdak fom2 yg akn melangkah ke fom3 taon dpn,,gud luck utk trial PMR korg!!!hahahahahahaha

kucing gua mati la smlm malam!gua sedih la sbb kucing gua yg lagi satu,Kiki da tade kwn nak main gigit2 lagi..uwaaaaaa!!sabar Kiki,,kao gigitlah tangan gua yang selembut gula kapas iny XD..parent gua punyer smngt nak puase esok smpai gie ke Songmart utk membeli daging nak buat sup untuk sahur!!ye2,,congratz kpd En Mohd Yazid dan Pn Dalilah kerana telah membuat anak anda iny semakin chumell..gua byk gile mencarut iny ary di facebook!!hahaha...bsok puase......jom kite qiamulail mlm iny!!!harapann...............

conclusion:enfon gua dkt 29 kali bunyik time mesej manusie2 ucap selamat berpuase..sory gua tade kedit nak blas mesej kowg,,,tp2 terima kasih kawan-kawan...ILYSM!

No comments:

Post a Comment

>_<