Saturday, August 14, 2010

hari yg sucks maybe..janji ngan mira nak gi skola kul 7.10 tp noe wat aku bgn kul bape??!!5?6?tidakkkk...6.54am!!!!!gile kao..mandi dlm 5 minit..siap2,,suwoh atok gosokkan tudung..bersepahkan almari se mate2 gua nak cari inner..dgar abah ngan atok membebel jap paztue kluar rumah kul 7.07,,mira smpai tepat2 kul 7.10!!cepat tak cepat?!!hebat kan gua....hahahaha..smpai kat skola tros gie kompleks sukan nak amik markah koko...


7.00-.730 : taklimat
8.00-9.30 : sukan dan permainan
930-11.00 : unit beruniform
11.00-12.30 : kelab/persatuan


gua nak menunjukkan ketidak puasan hati gua dan rakan2 gua yang lain yg fed-up gile bile name kitorang tade dlm senarai ahli PRS!!!!!sblom tue...gua jumpe bdak kecik tgah nangis2 carik ibu die..hahaha!!agak klaka peristiwa itu,,ibarat kanak2 hilang di dalam kompleks membeli-belah walaupun hanya kompleks sukan  dan kami telah menyatukan kanak2 yg hlang itu dgn ibu nya.... XD
mcm jejak kasih gitu..


urgh!waktu nak amik markah kelab/persatuan,,gua ngan kawan2 yg lain da bersemangad gile nak lari2 itik amik tempat no1...kami dpt laaa yoo!cume..............name kami tiade di dalam senarai itu dan kami amat bengang sekali mungkin..da la no 1,paztue tade name..ape perasaan anda semua jika diperlakukan sedimikian rupa??!!hah??!!sakit hati gua ibarat mau-terkeluar-dari-jantung la bhai....niy sume sbb guru klas kami tak hantar mungkin borang itu..... =,=''' 


GUA BENGANG LA BHAI2 SEKALIAN

conclusion:haha,,kan btol ape yg gua ckp semalam..die marah kat gua laaa!! X)

No comments:

Post a Comment

>_<