Monday, August 9, 2010

iloveyouthismuch ^_____________^

entry dimulakan dgn tajuk yang tak bole bla..yaa,,ultraman!!ILY..jujur dary hati gua la bhai,,haha,,gua berani ckp dlm dunia fantasi jela,,face-to-face??jgn arap...8000 tahun kao tggu pown aku takkan ckp aku suke kao dpn2..even hati gua ibarat-retak-menanti-belah bila tawu die ade gf,,gua admire kao jela bhai,,sbb muke kao penuh keimanan :D


now what??!!yah,,exam..


agama: muke ^________^  gile bila 94% ape yg aku bace kluar..arap2 dpt A..sgt berarap!
Kh(pertanian): okay2 jela,,gua da taget B!!hahaha,,ksian la gak kat dak2 perdagangan ngan teknikal sbb   dowg punye soklan agak susa dan menikam-nikam-jiwa,, 



SELASA,10 OGOS 2010 :

SAINS KERTAS 1
SAINS KERTAS 2


conclusion:Ultraman,,ur face like choi Minho!!

No comments:

Post a Comment

>_<