Sunday, August 22, 2010

haha,,gile lame tak up-to-date blog,,even 2 hari..2 hari lame okay,,cube kowg tak mkn 2 hary,,mzti kowg da krus kring mcm aku niy..hahahahaha itu sangatla perasan terlebih hary sabtu,smlm ade skola ganti ary selase..arhh,,macik raudhah dan farhanah,,kalian tidak dtg jugak wlaupown sudah ber abis air liur saye mensihati kalian supaye dtg,,,kite spatut nye bincang psl pamphlet yg harus di present ary selase niy,, hah!klaw pamphlet tue tak siap mcm mane???! sape kene marah?kite jugak..nsib baik da siap :D
dan2 di sini aku nak mintak maaf kat MOHD AMIRUL FIRDAUS,,kao,,sory pukul tgn kiri kao pkai kerusi smpai bengkak ea???!sowy mann..sape suwoh kao pggl aku mcm tue c(:


niy cite aryny..komputer niy aku rase da layak msok dlm lubang jamban je kot..pagi2 da buat hall..monitor tak idup..punyer la susa payah aku cube idupkan..tak bole2 jugak..smpt la mngis kejap,,paztue hempas2 brg kat dpn mate,,haha :D kul 2.30 td bawu boleh idup..tp yg menjatuhkan maruah,,adik aku yg idupkan komputer niy..malu la oiii! da terpakse bg die singgit utk menghargai penat lelah die tolong aku idupkan komuter niy..tue pown sebab ter pakse kowt,,klaw tak memang die la jd mangsa akibat kekejaman komputer niy..time kasih adik! :D aryny mak ckp buke chicken stick!tak penah rase kowt slalu mkn chicken chop,,haha,,tp ape aku kesah..asalkan dpt memnuhi stomach gua yg da kosong niy hehehehe :) selamat berbuke >__<


conclusion : hahaha,,time kasih Siti Nurul Syahirah Hamdan sebab dah mempopularkan name aku dlm blog kao :)

No comments:

Post a Comment

>_<