Thursday, August 12, 2010






err2,apa habaq?hangpa sihat na?cheq sihat sejahtera..urgh,dah!!gua rase mcm nak nanges skrg niy..tadi gua tak gie skola disebabkan bbrape-perkare-yg-tak-dpt-dielakkan..paztue kul 1 tgah hari tadi,,mira kol tnye ''ezzat,nape kao tak dtg td'' dkt 3 kali jgk la die tanye soklan yg same dan aku jwb jawapan yg same..siyes,tadi mira btaw markah paper 1 kertas mt!gua rase mcm nak nges bile tawu gua salah bape......gile kao ezzati!!kao salah tuuuuttt..byk woooo!mcm mane kao nak same klas ngan dorg taon dpn?mcm mane kao nak masuk mrsm?! eitulah yg ade kat pancrease-duodenum-dan-pale-otak-gua waktue die btaw markah tue..


mcm mane hang nak masok klas sains taon dpn ezzati?hah??!habaq mai kat cheq,,camna????!! seriyes ar an,,gua kene dptkan 8a dlm PMR utk masuk klas sains+mrsm klaw dpt amin!cpt aminkan!!thap ke-nak-menangisan  gua da smpai tahap kritikal......arhhhh!mcm niy la jugak yg penah brlaku waktu gua fom2 dlu..


semase form2:
waktu PK2 gua dpt 2a 3b 3c mann!C tue ialah:
=sains-50
=sej-50
=mt=62
gua menangis waktue tue smpai kluang niy hampir banjir!gua memang malu tahap gaban gile ngan kawan2 gua yg lain sbb dorg sume high2 dary gua..paling rendah 4a4b kowt!!gua takowt giler klaw tak satu klas ngan dorg!dgn perasaan takowt tuela,,gua blaja dgn begitu bersemangadnye skali..n mase pekse akhir taon,,for the fes time gua dpt 7a1b..dan b tue Sains-75!mase tue pown gua nak nges jugak sbb tak percaye dan...............


gua nak buktikan jugak waktue PMR niy yg gua boleh dpt lbih tggi dri result taon lpas,,8A!!!!nmpk mcm mustahil but u can do it Nurezzati Syafiqah!!chaiyok2!aja-aja fighty!


conclusion:sory post kali niy memang emo cket..=,=







No comments:

Post a Comment

>_<