Friday, August 13, 2010

gile kao!gua dtg skola aryny da mcm WTHisgoin'happennex? pagi2 da kene angkat meja yg memang tak berat pown+hati gua yg da angin gile mcm gula2 mentos mint tue....arhhh,hati gua berkecamuk gile la mann waktu kene dok blakang tue cume gua tak btaw owg je..kao nmpk muke gua hepy mcm kanak2 ribena tue pown gua buat2 jelah...muke kao tak puas hati ngan gua pown gua bole rase laaa...argh!seriyes,,gua tak bole ckp ngan kao buat bbrape waktu niy wlaupown gua tawu mgkn kao tak bersalah tp hati gua takle la mann...


sory klaw buat kao rase mcm aku niy annoying gile nak m*****...itu memang perangai aku sejak azali lagi..aku takle seriyes dlm sesuatu perkare..aku slalu buat kao nangis mungkin..aku tawu kao penah nangis disebabkan aku kan???!aku syg kao la mann tp aku tak suke nak tunjuk atau mengaku yang aku sayang kat seseorang tuela even bff aku sendiri..dan aku benci klaw kao slalu sgt nak same2 ngan aku!aku rimas la dodol!!RIMAS!kao paham tak..tp skrg sikap kao da berubah cket dan itu sgt menenangkan jiwa da fikiran aku niy.......


aku hampir nak ngis tadi laa nsib baik ade bam yg menjadi peneman setia aku..klaw die tade aku da rase mcm mlz gile nak duduk dlm klas tue ag ngan korg sume budak2 yg lagi pandai 100000000x dari aku yg agak bodoh2 pandai niy.....aku rase dlm kwn2 aku mgkn aku yg paling sengal+menyakitkan hati+kurang pandai+suke buat bising+ting tong..gile la sume niy dan....aku benci diri aku sendiri laaaa!sooo,,untuk KAO yg mungkin tahu sape yg dimaksudkan,,,,,aku mintak maaf laaaaa klaw ade wat salah kat kao..dari-hujung-tudung-smpai-hujung-stokin soryy la mannnn!


conclusion:cerite ini hanye rekaan se mate2 mungkin tak ade kene mengene dengan yg idup ataupown suda meninggal dunia

WARKAH BERLAGU PILU

Padamu kuutuskan kalimah penuh perasaan
untuk ku menyatakn apa yang tersirat di hatiku
dalam tidak kau sedari kau hanya menyintaiku
sedangku mencuba melangkah pergi dari hidupmu

kau yang sering membahagiakan
 dikala ku ksedihan
tak mungkin dapat kulupakan
ku hanya ingin kau mngerti
apa yang ku miliki cuma harapan yang sinar

lupakan lah semua kenangan
 yang bisa buat kau bersedih
sampai di sini saja cinta yang dipertahankan
anggaplah ini satu suratan
satu perpisahan
maafkan andainya hatimu terluka

No comments:

Post a Comment

>_<