Friday, August 6, 2010

Maybe This Is What They Call LOVE

ting-tong :)


ape pandang2!!bia la nak update blog sekali sekale..abaikan post sblom iny..past is history n today is mistery..wakakaka!!den nak gitao kat kowg sume,,solaso niy den abis pekso,,sooo kowg pikr den buleh bersuko rio??!!tade maknonye.. PMR makin tibo,,den kono bersiap sedio..*den leh wat pantun niy :D den bukan org nogori,,sajo nak torai ckp bhase2 yg ade di Malaysia,,kato 1 Malaysio,,ye dak??!! XD ..besok den cokap bahase kelantan..




err,mood gua sepanjang panjang dan panjang exam week niy gile tension la siod.. rutin gua tak berubah2..balik skola bace buku,,makan,,tido,,bangun,,gie skola,,amik pekse,,dan seterus2 nye mcm tue la jugak!! gua rase gua bole jadi gile kalao ary2 mcm niy nseb baik gua masih waras dan steady ag.. tadi pekse mt!! kepade org yg buad soalan pekse percubaan MT tadi,, tak bole ke kalian buad soalan yg lebih susa thap mendaki gunung everest,,soalan tadi tue gile-mati-sampai-masuk-tampoi senang la dodol.. gua rase mcm nak cekik2 je kertas yg ade kat dpn mate gua tadi,,nasib baik ketas bukan owg,,klau tak da sampai tali gantung da gua sbb buad owg tue mati tercekik..


GUA TAK HEBAT MATEMATIK!! 

sooo tayah berlagak depan gua ckp soalan mt tue senang,,gua rase mcm nak tikam2,,hiris2 kulit kao pastu masuk kan dlm sup bile kao ckp mcm tue!1vooodooooo...gua waktue pekse duduk kat tepi pintu!!memang gua menjadi centre of attention la klao owg lalu lalang kat c2 *bajet perasan tetibe gua ternampak la ultraman gua jln ngan kawan die,,paztue,,gua dengar kwn ultraman gua tue ckp *tuela budak yg minat kat kao tue GILE LA SIOD!mane tah kwn ultraman gua tue tawu,,gua rase mcm nak fire je muke kwn ultraman gua tue!tp muke ultraman tue tetap cool ibarat tade ape2 berlaku *oo yeke?* aa tue jela kowt cerite gua pade ary niy..

ayat gua agak kongajo cket aryny..tensen la dodol PMR da makin dekat

conclusion:puase mggu hdpn!!kowg jgan ingt nak raye kalo puase tak pnoh..wakakakakakakakakakaka
conclusion:ayat g

No comments:

Post a Comment

>_<