Monday, August 23, 2010

dengar tak lagu yang mendayu2 kat blog niy?? err,sbnanye iny sume permintaan macik sowg niy..die ckp lagu niy amat menenangkan jiwa dan fikiran..hahahaha :) klaka la kao..tp masalahnye ia tak menenangkan idup aku dan makin buat aku menangis la sahabad! ha ha ha =,='' tp tape2 utk kao aku letak la jugak an..bes macik??!

dan,,dan aryny ary jadi my bestie buddy la..To u NURAMIRAH MOHD YUNUS..sory yg ter amat sgt aku lupe besday kao aryny..dan itu amat men spoil kan mood kao kan??! hahaha,,ye2,,nanty aku belikan kao present ea??sory taw..time kasih kat wawa ngan farah sebab egt kan..klaw tak ber kurun kowt aku tak egt besday die :) thanks friend.. utk kao! pagi2 da buad aku jeles..huh?! aku tawu kao sedar tp muke kao yg agak2 ke korean cket tue membuad kao sentiase nak nampak macho tanpe menghiraukan owg lain..kannnnnnn????! think others before u do something la derrr english agak mcm haremm cket =,=''

Raudhah!aher nye kao dtg jugak skola kan?aku egt kao da tak egt jln gie skola..bes gie KL??????! hahaha,,okay,,seriyes la an..boring la derr kao tade kat skola..haha,,pengakuan eksklusif niy! boring sbb tade sape nak buad bising dan,dan tade sape nak gado ngan aku klaw aku kacaw ''adam'' kao tue..XD tp jgn risau..chill man!i'm not a backstabber,,hahahaha..thatz ll for today n the end.......................................

conclusion : hampir mencucurkan air mate bace blog bam :) sedih la derr,,gua pown ade perasaan :D 


No comments:

Post a Comment

>_<