Wednesday, August 25, 2010

LESBIAN! ye,,itu tajuk aryny..aku bukan lesbian la dol! suke suki hati kao je nak ckp aku lesbian..utk anda berdua,,ye kowg!haris ngan aus! kowg ckp owg tp diri sndri tak gay kee??hahaha..terase tak??! XD aryny boorink la derr..muke otomen da ber taon2 aku tak nmpk..di mane dikao otomen???! imy maybe,,hahahahaha..bodo je pkataan tue.. td dtg skola,,twos masok klas! muke aku mane ade mcm cimpanzi-yg kehilangan-anak bile tgok keadaan kelas tue,,mane ade! kelas tue kan bersih,,sbnanye tak!klas tue kotor la! sblom pekse,kowg tak sapuu klas ke adik2 yg disayangi???!!!! tensen oval window gua tgok klas tue..


seriyes aku da tak tawu nak tulis ape kat blog kejadah niy! aku suke blogwalking je tp tak suke update blog!xsuke2! nty klaw lampu kat atas kepala niy menyala2,,aku update lagi la yek! don't cry mann! aku tetap akan update jugak tp tggu la kowg ber ary2 lagi..muncullah nukilan terbary dari saye! tgguuuu.......................... ^_____^


conclusion : nak tuka mood blog niy! nak tuka lagu raye! yay! selamat ary raye,,ary utk kite bersuke ria,,bla,bla,bla :)

No comments:

Post a Comment

>_<