Tuesday, August 10, 2010

Assalamualaikum,,


haha,,voodoo punyer chrome!facebook aku kene block la sengal....gile!nasib baik ade firefox,, err,,mesti kowg tercengang kan bace bende alah niy,,


pagi tadi gua egt nak bukak facebook..dgn hati yang gumbira sambil mendengar lagu berlalulah sudah ramadhan..sebulan berpuasa n de bla bla bla......fes!komputer niy  buat hal tanak idup,,berbekalkan ilmu yang gua da pelajari,,gua betulkan la komputer ny!!dan2 tidak lame slps i2,,my lovely pc niy idup!!wooooooo,,bangge la siod..okay,,gua btaw kalian ape rahsie klaw nak idupkan komputer klaw komputer kowg tanak idup ayat agak inversi..harap faham kowg kene ketuk pc/laptop kowg sehingga hampir pecah dan percayalah pc kowg akan idup slps itu,,,yay!clap,clap utk ezzati :)


paztu gua nak connect ke streamyx pown tak bole!ape masalah tah aryny,,sume peralatan2 elektronik kat umah gua nak protes kat gua....after a few minutes,,i try to connect it,it still can't n the last thing i do to make it work is ketuk modem niy beberape kali n u noe wat..it work la!hahaha,,please don't do this at ur home :D bukak google chrome..nak bukak facebook!gua pown tulislah emel n bagiperkataan kat homepage facebook...tak bole masuk!!!WT.....???login failed dekat bape kali tah!!las2 gua download firefox kat google dan tros bukak facebook..boleh pulak!huh?!!!haha,,tapi gua masih sayang kat chrome sbb ia pantas dan cekap! :D cume facebook je kowt tak bole bukak..


pagi tadi gua bgn kul 4.40 utk teman mak gua sahur!haha,,bes2!!paztue kul 10 gua karaoke lagu raye... mgkn jiran2 gua ckp ape kene la ngan budak niy..bawu sehari puase da pikir nak raye haha..i2 normal la...radio era pown da mainkan ape lagu raye..wakakakaka XD


conclusion: jgn marah2 waktu berpuase,,kurang pahale kalian nanty :) smile alwayz

No comments:

Post a Comment

>_<