Tuesday, August 10, 2010

Let's Dance In The Rain

haha,,gua da abis la siod trial PMR!! TAPIIIIII mood gua yang nak ber bahagia tue berubah stelah angin-monsun-barat-daya membawa angin gua yang gembire itu jaoh2 dary gua lalu menurunkan hujan perolakan yang disertai kilat dan petir kat diri gua niy..gila la siod! gua punyer stomach buat hal la derr waktu pekse sains td.. gua buat ketas tadi tue pown tak cek lgsg,,mane ade gua nak nangis bile tgok ketas sains gua yang hancos berkecai tue........err2,,tp takla berkecai mane pown..gua salah kurang drpd 10 ape!!hahahahahahaha..gile la kao,,salah 9 tue banyak la dodol abaikan2,,pekse da abis..it' time to enjoy mann!!

sebenanye tak!!kite tak bole enjoy selagi PMR tak abis..dan2 esok puaseeeee!gua tak sabar la siod nak raye,,ha ha ha!!ezzati2,puase dulu la..hehehehe!semangad gua da membuak2 ibarat gunung everest yang mahu memuntahkan laharnye niy.. walaupown...........................

gua tak jumpe ultraman gua la aryny!Nabila,,kenape kao tak ckp kat aku yang die lalu dpn klas..menangis air mate darah gua bile tak jumpe die..ayat kao tak bole hiperbola ag ke haa XD 

conclusion:It is ELECTROLYSIS process!! apakah? :D

No comments:

Post a Comment

>_<