Wednesday, July 14, 2010

BesTiE FrenDie


Salam 1 malaysia,,

aa,,aryny gie skola wat ape ek?!!my routine all the weekdays is just the same*bi agak berterabor cket..okay2,pagi ade perhimpnan uniform!!eyh,,saye mmg suke btol la berdiri tegak mcm tiang bendera!sume cegu myb asik berckp psl ary koko,,dan2 saye dgar ary koko taun niy nak buat mcm jom berheboh!!yah,n i like it!!paztue masok klas n tros gie bengkel..

smpai je kat bngkel,,bawu saye trsedar,,omg2!!mane buku kh niy..cube teke mane buku saye??!

yeee!!seguni markah utk anda sume..buku kh tertinggal kat klas,,pdn muke kau ezzati,,jln ''menonong'' je,,2 kali ye saye pegi ke bengkel kh itu!!!!mane ade pnat saye tron naik tangge yg berpuloh-puloh tingkat tue,,*err,,itu amat hiperbola dan personafikasinya msok2 je bngkel,,cegu ckp aryny blaja,,hah???!!saye nak buat pateri..smngat saye yg mulanya stinggi gunung everest tetibe runtuh menjadi serendah bngunan KLCC..rendah kee??!!XD..
tdk bersemangatnye saye utk belajar pade ary ny,,,sehingga ke akhir waktu!!X)..dah2,,abaikan psl skola walupown PMR lagi beberapa kilometer lagi..

yah,i love all my friends specially these human;

1)Bam: ye bam..aku syg kao wlaupown aku tak suke sbot pkataan sayg tue!!hahaha,,kau la kaler idop aku klao
kat skola..i love u laaa!!
2)Raudhah: the most craziest friend i ever have,,wkwkwk..XD,,die niy jenis yg ting tong n masok air..same
la mcm aku..tp die niy cengeng!!tak psal2 je nty die mngs..=D
3)mira: kaula sahabad aku dunia akhirat!!wlaupown suare kao mcm loud speaker tp tetap sayang kao.
4)farhana: kwn yg paling sopan santun!yez!!die la yg paling baik antare kami sume
5)farah: playgirl maybe!!hahaha,,muke dye cumil mcm teletubbies..baik++
6)fatin: die monyet punya fans no 1..ayat aku agak inversi!!X)..baik++

take note:amirul firdaus bin sofian!!jgn marah aku..kao yg mulakan dulu,,n i'm just joking:)

1 comment:

  1. nanges wey..,, "TERHARU!!"
    thx anyway fren.. i luv u 2.. ;XX


    take note amirul firdaus:
    "you are SO CENGENG!!" :P!!

    ReplyDelete

>_<