Thursday, June 24, 2010

kebahagiaan dalam perpisahan

entry kat atas tuu mcm sedih je an??hahahaha,,saje buat entry mcm tue..aryny 24 jun 2010..tpt jam 6:45 a.m,,aku smpai kat skola..smpai2 je tros mira stat cnversation..

mira:ezat,kau nak tawu tak n bla,bla,bla,bla
aku:*buat2 faham ape yg mira ckp n iyekan jelah..

kul 7 lbey camtuh aqid*bukan name sbnar* dtg skola...wahh,,terase sgt gembire tp wat bodo je sbb ramai kwn2 kat dpn aku..takan aku nak lompat mcm berok lak an..hahaha,,jam da mnunjukkan kul 7:35 a.m,,sume mcm org bawu lps mati kucing nak gie science..paztue tetibe ade owg ckp ckgu razak tade n dowg iaini bdak2 3AT mlompat dgn riangnye paztue mule la bebual..
sej pown cegu tade..n pegi ag pown TAK BUAT PAPE..las2 blaja bi sahaja.. aku rase aku sowg je manusia dlm klaz tue waktue mdm tey ajar..kowg sume tido knape?????????????? da abiz klas bi smbg klas bm n aku tak tawu nak wat ape n juz dgar presentation,,tido skjp,bgn,,tido lagi dan...yay!!balik....
wat a great life!!hakhak..sory cegu yazid..

conclusion utk ary ny....BEZ SGT GIE SKOLA..=))))))

No comments:

Post a Comment

>_<