Thursday, June 24, 2010

BAD DAY!!!='(


Assalamualaikum,

arghhh,,aryny nasib aku amat malang,,huh!

1.tadi tpt jam kul 6.15 a.m,,aku punyer la cuak nak mati sbb buku cegu yazid tak sampul ag..paztue carik2 sampul,,jmpe la satu..cpt gie amik gunting n buku tue..tgok2 jam da pkul 6:21 a.m,,dgan prasaan yang mcm owg bawu lps ilang modem streamyx,,aku pown sampul la buku tue dgan bgitu FORMULA 1 SKALI..tga2 smpul buku tue,,tetiba..............................PRAAAPPP!!

buku tue koyak..OMG!!i can't believe this man...da la cegu yazid pnye..tapi aku tetap cool n steady..bwk je buku tue g skola n ckp mira,,jom sampul same2..paztue kan...............mira leh plak membebel..

mira:ezzat!!knape bole koyak niy??!!!kau tak takot ke cegu yazid mara n bla,bla,bla...

nak je ckp dalam hati..do i look like i care???!!hahaha,,tapi aku tak sekejam itu ye anak-anak,,n seorang demi seorang membebel kat aku..
waktue rehat,,pegi la jumpe cegu yazid..aku rasa gabra+cuak+takot..aku pikir la kene buang sekolah tak aaaa??huhuhu..las2 cegu yazid begitu baik+bahagia sekali dengan memaafkan aku tapi die suwoh baiki buku tue...sooo entry kali niy bertukar menjadi my LUCKY DAY..=)

p/s:cegu yazid begitu baik sekali pada aryny!!arigato gozaimasu my lovely teacher...

No comments:

Post a Comment

>_<